Click

Říjen 2008

Čekání na dodávku dílu z US jsme si v říjnu krátili ruznými drobnostmi.
Očistil jsme zámky dveří , táhla a doplňky. Táhla a spojovaci materiál jsem nechal pozinkovat

Zámky P a L dveří před renovací Kolejnice posunu oken před renovací

Motor

Byl jsme navšívit a zkontrolovat stav u firmy která mi provádí výbrus motoru. Z bloku vyjmuli původní písty s ojnicemi, ložiska klikové hřídele a vačky. Blok půjde na řádné čištení v lázni, která jej zbaví mastnoty a rzi a následne na výbrus komor válců na průměr 4.03 palce. Kliková hřídel byla zabroušena o 0.01 palce. Dále dojde ke srovnání dosedacích ploch bloku a hlavy Prasklina objevená na jednom pístu naznačovala, že motor v původním stavu měl již opravdu odslouženo. Z hlav byly demontovany ventily. Samotne zabroušní dosedacích ploch by bylo již nedostatečně, takže jsem objednal celý nový set sacích i výfukových ventilů. Blok motoru a hlavy by mely být hotovy v půli listopadu. Poté provedu sestavení , nalakování a doplnění výkonovými díly které jsou na cestě z USA.

Blok a hlavy a kliková hřídel před výbrusem. Kliková hřídel po výbrusu.

Dokončil jsem inspekci stavu a zanamenání parametrů brzdové soustavy, Palivových trubek, trubek chladiče převodovky. Brzdové trubky jsou v totálně nepoužitelné. Následující tabulka ukazuje jejich parametry:



Fitink Konec 1 Fitink konec 2 délka (cm)
Zadní pravá
3/8 UNF 24 7/16 UNF 24 141
Zadní levá
3/8 UNF 24 7/16 UNF 24 61
Průběža zpředu dozadu
3/8 UNF 24 7/16 UNF 24 314
Přední Pravá 1
3/8 UNF 24 3/8 UNF 24 199
Přední Pravá 2
3/8 UNF 24 3/8 UNF 24 84
Předni Levá
3/8 UNF 24 3/8 UNF 24 97
Distributor x válec 1
3/8 UNF 24 3/8 UNF 24 37
Distributor x válec 2
7/16 UNF 24 7/16 UNF 24 53

Palivovová trubka nádrž - palivové čerpadlo, průměr 3/8 " délka 345 cm
Zpětná palivová trubka pro recirkulaci výparů (nebude použita) , průměr 5/16".

Původní stav brzdové soustavy - rozložení všech trubek na podlaze. Brzdové Fitinky - Převlečená matka - spojka brzd trubky.

Jen pro zvědavost jsme otestoval funkčnost rádia. Předpokládám že rádio neni původní AM-FM radio se kterým byl Mustang objednán. Ale bylo doinstalováno dodatečně.Má výstup na 4 reporduktory a celkove jeho stáří tipuju na konec 70 let.
Po chvili elaborování se zapojení napájení a zapojení původní reporoduktoru a drátu místo antény se ukázalo funkční :-)

Testování autorádia

Letošní, už opravdu poslední pískovací akce.

Mechanizmus stahování oken, pruty tapicůrungu, řemenice...

Pěkného počasí na konci října jsme využili k instalci nových kamen na dřevo do dílny abychom v nadcházející zimě nezmrzli a mohlo se dělat i přes nepřízeň počasí Jen pro zajímavost dílna má přes 100 m2 plochy a a více než 400m3 objemu . Na obrázku jsou trubková kamna o výkonu 20kw jak jsem je v pátek po práci přivezl.

Kamna...