Click

Září 2008

Po měsíční odmlce přináším pár článků o postpupu renovaci v září.
Dokončil jsem činnosti rozdělané minulý měsíc
Nosníky předních svělometů vypadají nasledovně (pro porovnání přidávám stav před renovací
Opět jsme použil "standartní postup"

  • opískovat
  • vytmelit vyrezlá místa
  • stříknutí do základové barvy
  • následě po jemném přebroušení vrchní akrylát
  • Před... A výsledek...

    Další činností bylo očištění již dříve demontovaných dílů
    Konkrétně se jednalo o zadní světlomety, hliníkové lišty nad dveřmi. A přebroušení poprskných vrstev laku na předním nárazníků, měření délky palivových a brzdových trubek

    Zadní koncová svítilny. Správně mají být vnitřní lemy lakovány černě.To bude doděláno později. Stažený uretahnový obal z nárazníku. Obroušena původní barva.

    Využil jsem pěkného počasí k jedné z posledních letošní pískovací akcí: nosník předního nárazníku, řemenice vodní pumpy, a další hromadu šroubů, táhla zámků dveří a ocelové pruty tapicůrunku.

    Neméně důležitá než samotná fyzická renovační práce je i získavání informací o dobovém stavu auta a studium parametů a literatury pro nákup potřebných součástí k renovaci. Výhodou amerických aut a tím spíše takové ikony jako je Ford Mustag je dostupnost náhradních dílů. Dá se říci, že z dostupných dílů lze postavit téměř celé auto.

    V září jsem uskutečnil několik větších objednávek které torchu "provětraly" moji peněženku.

    Motorové díly
    Objednal jsem díly na generálku motoru. 25 kg balík dorazil v půli září. Obsahoval nové písty Sealed Power pro výbrus 0.003 palce , ložiska (futra) klikové hřídele, ojnice pro zabroušní 0.001 palce a vačkového hřídele. Dále vačkový hřídel, zdvihátka, rozvodová kola, ventilové pružiny od Comp Cams a novou sadu sacích a vyfukových ventilů, kompletní těsnění motoru a olejové čerpadlo. Počítám že čístý výkon motoru se s těmito úpravami a naladění přehoupne přes 300 koní.

    <
    25 kilová krabice ze Summit racing
    Píst Sealed Power Hypereutectic Flat výbrus 4.003" pro mírné zvýšení komprese. Ostřejší vačka Comp Cams High Energy 268H.
    High Energy rozvodový řetěz a kola. Ventilové pružiny Comp Cams

    Karosářské díly konečně byly konečně také v USA zakoupeny a budou v nejbližší době přepraveny kontejnerem do Evropy.
    Závěrem musím jen doplnit, že také začínám řešit topení v dílně vzhledem k blížící se zimě, tak aby práce mohly pokračovat i při nepříznivém počasí.