Souběžně s dokončujícími pracemi na Corvette, jsme se s vervou pustili a pokračovali na Mustangu. Byly dokončeny klempířské práce a začala příprava na olakování karoserie.
![]() |
![]() |
|||
Brácha sváří kompletní šev svaru nového spodního opravného plechu | Obroušení lamelovými kotouči a odstranění dočasné výztuhy z jeklu. |
![]() |
![]() |
|||
Lícování předních blatníku a kapoty. | Vyřezání děr pro plovoucí matky uchycení blatníku. |
![]() |
![]() |
|||
Závěrečný stav. Kitu to spotřebuje ještě hodně, ale myslím že je to v rámci našich možností. | Původní jednu výztuhu střechy jsem doplnil dalšími, tak aby nemohlo dojít k náhodnému prohnutí plochy. |
![]() |
![]() |
|||
Po obroušení a očistění jsem natáhli na nerovný povrch sklolaminátový kit. | A po usilovném broušení, které zabralo celé odpoledne, je povrch rovný asi na 80%. Zbytek doladí jemný kit. |
![]() |
![]() |
|||
Stříkání přelakovatelným UBS - bitumenovího ochraného pochrvu podvozku. Spotřeba 3 litrových plechovek. | Výsledek. |
![]() |
![]() |
|||
Natužení a naředení polomatného polyuretanového laku. | Výsledná úprava podvozkové části. |
![]() |
![]() |
|||
Kitování nerovností víka kapoty polyesterovým tmelem. | Dveře na straně spolujezdce - kitování sklolaminátovým kitem na velké plochy. |
![]() |
![]() |
|||
Motorvý prostor byl již částščně znovu opískován. Matovací rohoží očištěn a zdrsněna původní vrstva již 3 roky starého Epolexu. Vše očištěno a odmaštěno acetonem. | Nová vrstva Epolexu. |
![]() |
![]() |
|||
Tmelení všech spár polyuretanovým tmelem. | Kitování nerovností a poškozenýcch míst. |
![]() |
||||
Po broušení a opětovném zamatování brusnou rohoží, očištení a odmaštění je motorový prostor nastříkán do 2 vrstev plniče a připraven na vrchní lak. |